سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، او را از گناهانْ حفظ می کند و پاداشش را برابر چشمانش می نهد . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 90 اردیبهشت 1 , ساعت 5:51 عصر

مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی دوسالانه آسیب‌های اجتماعی ایران عصر امروز با حضور با حضور معاون اول قوه‌قضاییه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»،‌ نخستین همایش ملی دوسالانه آسیب‌های اجتماعی ایران با حضور معاون اول قوه قضاییه، برخی از مدیران سازمان بهزیستی کشور و برخی از مدیران و مسئولان استان خراسان جنوبی عصر امروز به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامییه این همایش، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه با تقدیر از دست‌اندکاران این همایش اظهار داشت: استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان در این همایش در آینده می‌تواند در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی وظیفه دارند، تصریح کرد: هیچ دستگاهی در کشور وجود ندارد که در قبال کاهش آسیب‌ها وظیفه نداشته باشد؛ به همین منظور باید فضای مناسب فراهم شود تا در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی اقداماتی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود:‌ فقر، محصول بی عدالتی‌های اجتماعی و یک نقطه نازیبا بر پیکر جامعه است و تمامی دستگاه‌ها باید در زمینه فقرزدایی گام بردارند.

معاون اول قوه‌قضاییه همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رفع فقر و محرومیت در استان خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه چهره شهرها و روستاهای این استان طی سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده و اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی این کارها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود:‌ در ارائه خدمات به فقرا و محرومان، نباید کرامتشان مخدوش شود ضمن اینکه جامعه‌ توسعه‌یافته زمانی موفق خواهد بود که مبتنی بر عدالت باشد.

به گزارش توانا، نخستین همایش ملی دوسالانه آسیب‌های اجتماعی ایران 31 فروردین 90 در بیرجند آغاز شد و امروز به کار خود خاتمه داد و در برگزاری آن 22 دستگاه همکاری داشتند.

450 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد 350مقاله برگزیده شد که در بین آنها 43 مقاله برای سخنرانی، 53 مقاله برای پوستر، 9 مقاله برای نشست‌های تخصصی و 2 مقاله برای شرکت در کارگروه‌ها انتخاب شد؛ در پایان نیز از 16 نفر از برگزارکنندگان این همایش تقدیر به عمل آمد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ